not war

not war

четверг, 26 ноября 2015 г.

Заради маленької дівчинки, яка теж мріє радіти Новому року і Різдву

 Дорогі гості, запрошую Вас до "Чарівного розіграшу"

 В учасників акції буде можливість подарувати дитині іскорку надії,
а також виграти новорічний подарунок

 Основна частина акції - це допомога Ангеліночці Боровець, яка необхідна терміново!
Давайте зробимо все можливе зі своєї сторони, все неможливе зробить Бог!
Хочеться вірити в ЧУДО, що до Різдва буде зібрана необхідна сума на лікування
Ангеліночки. 
25-50 гривень - це так мало для кожного, це крапля, але саме з таких маленьких лагідних краплин утворюється могутній океан!

 Не будьмо байдужими! Кажуть "байдужість вбиває", а найперше - душу самої байдужої людини. Ті, хто потребують нашої допомоги, лікують нас від байдужості. Ось як це важливо!

Тепер щодо другої частини акції.
 Для тих, хто протягнув свою руку допомоги, 19 грудня відбудеться розіграш подарунків

 Казковий гаманець-косметичка, виготовлений з любов'ю і вірою в Чудо 

 В роботі я використала небілений еко-льон, в'язані квіточки (які отримала від Крістіночки в подарунок), гудзики, пайєтки, бісер, фермуар бронза, підвісочка конюшинка на удачу :)
Розмір 14*13 см, ширина фермуару - 10см


 Призначений для зберігання жіночих секретиків ;)

 Також переможця порадує натуральна косметика від ~What's Inside~
прекрасне милко з зародками пшениці, білою глиною, олією виноградних кісточок та бальзамчик для губ з олією Ши, жожоба, чайного дерева - особливо необхідний зимою

  Ось вдаліше фото мила звідси

   Умови акції:
 1. Розіграш серед жителів України (не зможу переслати закордон).

 2. Перечислити на будь-який із реквізитів Ангелінки (пред'явлені нижче) певну сумму, не меншу 25 грн.

 3. Написати в коментарях у цій темі "я допоміг Ангеліночці" і присвоїти собі порядковий номер.

 4. Зберегти підтвердження про поповнення рахунку (фото чека чи скріншот переводу) до дати розіграшу. 

 5. Повідомити на своїй сторінці ВКонтакті чи у блозі про цю акцію.

 6. Завітати на розіграш подарунку 19 грудня.


ДОКУМЕНТИ: http://vk.com/docs?oid=-35669060
РЕКВІЗИТИ для допомоги: http://vk.com/topic-35669060_26073979
Група підтримки ВКонтакті: https://vk.com/club35669060

Кого немає вКонтаткті
дублюю реквізити:

Бажаю усім світла, душевної рівноваги, щастя і удачі!

50 комментариев:

  1. Оксаночка , звичайно ж перерахуємо денежку Ангелінці . У розіграші брати участь не буду - в мене вже є твої шедеври , нехай частинка твоєї величезної душі порадує ще когось нібудь ))) Здоров'я всім і миру!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дуже-дуже вдячна за твою чуйність та підтримку, Галочка!

      Удалить
  2. ..я допоміг Ангеліночці
    Виходить, що буду першою

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Аня, дуже вдячна тобі за те, що підтримала акцію! №1
      Хай обов'язково пощастить!

      Удалить
  3. "я допоміг Ангеліночці" :) подаруночок мрія! але совість не дозволить записатись на розіграш...хай одужує маленька!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Юля, огромное спасибо! Очень рада буду видеть тебя на розыгрыше подарочка от меня :) Итак, у тебя лотерейный билетик №2

      Удалить
  4. "Я допомогла Ангелінці". Нехай кріпне у здравії Силу духу рідним та щастя.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Іринко, від душі величезне дякую!!! у тебе лотерейний квиточок №3

      Удалить
  5. "я допоміг Ангеліночці" Пусть малышка растёт здоровая!!!
    Оксаночка, ты большая молодец!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Лерочка, спасибо огромное!!! тепло на душе и мир становится светлее, когда цепочка добра продолжается... благодаря отзывчивым добрым сердцам.

      Удалить
    2. забула лотерейні квиточки присвоїти - №4

      Удалить
  6. Пусть это лишь капля в море, но "я допоміг Ангеліночці"
    Верим в лучшее!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Анютка, дуже-дуже тобі вдячна за твою чуйність!!! Це дуже важлива крапля!!! Хай їх буде побільше, щоб пошвидше наповнилась необхідна кількість для маленької зірочки Ангеліночки!

      Удалить
  7. Посильну допомогу внесла, нехай дівчинка одужує швидше!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Алла, величезне ДЯКУЮ!!! буду рада бачити на розіграші подарунку! лотерейний квиточок № 6

      Удалить
  8. Я допомогла Ангеліночці! Нехай одужує!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Татьяна, дуже вдячна! Ваш квиток №7

      Удалить
  9. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  10. я допомогла Ангеліночці!! хай маленький зайчик швидше одужує!!! мій № 8
    Оксана, а вам окремо дякую за зворушливу акцію!!

    ОтветитьУдалить
  11. Я помогла Ангелиночке! Здоровья девочке!

    ОтветитьУдалить
  12. I моя краплинка в помiч Ангелiночцi)) Здоров'я маленькiй!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Лідія, дякую за важливий вклад в допомогу маленькому Сонечку! Ваш лотерейний квиточок №10

      Удалить
  13. Ответы
    1. Оленка, дуже дякую! Твій лотерейний квиточок №11, хай щастить!

      Удалить
  14. Я допомогла Ангеліночці. Хай Бог і ангел оберігає її, хай дівчинка буде здоровою!

    ОтветитьУдалить
  15. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  16. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  17. Боже поможи!!! і я трохи допомогла
    :)
    Оксана, дуже зворушливий розіграш ;)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Юля, дякую за міцну ланку в ланцюжку добра! :) Хай Ангеліночка нашими добрими намірами, побажаннями, молитвами зцілюється!
      лотерейний квиточок №13

      Удалить
  18. Оксано! Хочу особливо зазначити твою діяльність в цьому напрямку, ти молодчинка! Нехай дівчинці пощастить, швидкого одужання!!!
    Зазвичай я такі речі роблю просто так, навіть, після переказу коштів довго думала чи писати коментар. Але потім подумала, що тобі буде на серці тепліше побачивши, що те, що ти робиш, має відлуння. Мені дуже не зручно записуватися на розіграш, хоча твої роботи дуже подобаються.
    Всього найкращого!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Катя, дякую! І вдячна за твою підтримку!
      Сама відчуваю... що благодійність - це особисте. Але ділитись інформацією теж надзвичайно важливо.
      Є така прекрасна "гіпотеза: якщо ми ділимось інформацією з усіма навколо, ймовірність кожного з них отримати цю інформацію зростає. Якщо ми кажемо, що вже зробили внесок самі - ймовріність того, що хтось з тих, з ким ми поділилися такою інформацією, зробить свій, - теж зростає... Наступного разу, коли ви зробите добрий вчинок - не соромтеся поділитися - ймовірність така, що через це добра стане лише більше!." http://zmiya.com.ua/read/96-uvaga-potribna-dopomoga-moral-ta-ekonomika-blagodijnosti Планувала згадати про це в пості розіграша, але хай будуть "спойлери" :)
      буду рада бачити на розіргаші подарунку :) №14

      Удалить
    2. Дякую, Оксано! Із зацікавленністю почитала статтю. Просто не задумувалась про це, але дійсно своїм прикладом треба заохочувати й інших. Раніше я відкривала сайти та сторінки у Вконтакті, перераховувала деякі суми по мірі можливості, мабуть, вважаючи що всю інформаційну роботу вже роблять волонтери. Зараз починаю на все це дивитися по іншому; дійсно ще багатьом нам треба змінювати мислення в деяких речах.

      Удалить
    3. Так, я теж багато переосмислюю... Дуже надихають діти. Як наприклад, в школі сина щороку проводять благочинні акції самі діти - розпродаж виробів, концерти та вистави. збирають кошти на конкретний випадок, коли необхідна допомога. Це чудова практика. Коли вчителька на батьківських зборах розчуленим тоном розказує, настільки це у наших дітей щиро, з любов'ю і від серця... то у батьків сльози на очах...

      Удалить
  19. Оксаночку, тільки зараз з'явились грошенятка на карточці, тому тільки зараз перерахувала для маленької лялечки... І все це не заради подаруночка, а просто щоб допомогти... А до тебе запишусь просто як на цукерочку ;)
    Як я розумію, мій номерок 15?

    Запрошую на мою карамельку від Катрусі, якщо буде бажання...
    Всім всього самого світлого! Здоров'я!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, Сонечко! дуже рада тобі! :) так. все вірно - №15
      з задоволенням завітаю на карамельку від Катрусі :) дякую!

      Удалить
  20. Оксана, очень важно в сегоднешнем дне сохранить тепло..а ты вьешь ниточку добра. Нам каждому нужно к этому стремиться. Каждый крик о помощи должен быть услышан. Из капель состоит море, будем верить и все получится!
    Оксана, я не из-за подарков, но я не хочу тебя обидеть.. и промолчать не смогла..

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Аня, спасибо за поддержку!
      Очень важно историю маленькой Ангелиночки представить как можно большему кругу людей, чтобы успеть помочь.

      Удалить
    2. Аня, твой №16. Спасибо за участие в акции!

      Удалить
  21. Приймаю участь у акції. Здоров'я Ангеліночці!
    №17

    ОтветитьУдалить
  22. Оксаночка, тільки сьогодні переказала гроші. Ти величезна молодець і дуже хотілось підтримати не тільки дівчинку, а й тебе, твою ідею - тому мені шкода, що я не додумалась хоча б просто сам пост в своєму блозі опублікувати одразу ж... Сварю себе за це.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Сердешно дякую, Лєночка, за твою добру справу! Ні в якому разі не треба сварити себе, натомість відчуй мою вдячність за таку важливу твою підтримку!!!

      Удалить
    2. Лєночка, у тебе номерочок 18 :)

      Удалить
  23. Акція "стоп"
    Розіграш буде проведений в групі по підтримці Ангеліночки, там ще приєднались учасники. А я на днях опублікую тут в блозі результат.
    Вітаю зі святом! Чудес Вам, радості в кожній миті, міцного здоров'я, миру у серці!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Від душі вдячна усім, хто підтримав Ангеліночку!

      Удалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...