About Me

My photo
My name is Oksana, I'm from Ukraine. Thank you for your interest in my handmade! Мене звати Оксана, я з України. Дякую за інтерес до моєї творчості!

Sunday, November 18, 2018

  Привіт!

 Нещодавно натрапила на цікавий навчальний ютюб-канал Kids Learning Tube
На мою думку, така весела подача інформації заохочує дитину до знань, як вважаєте? Емоції сприяють кращому запам'ятовуванню.
Моя донька майже усе передивилась :) 
Мене вони теж зачепили, і навіть надихнули на нові творчі задуми...

  це тааак мило :))) співучі планети :)

  області України 

Заспівали навіть елементи періодичної системи Менделєєва :))
Насправді подібних каналів, як виявилось, є багато. Контент різними мовами, шкода, що українською не знайшла.
Тепер мені закортіло пошити подібні веселі персонажі :)) невідомо лише, коли це буде втілюватись. Зараз у рукодільниць гарячий період підготовки до новорічних свят, я теж повністю в цьому процесі :) скоро покажу в блозі..

А поки трішки літнього казкового :)

 Феєчка з попередньої публікації заселилась в свою чарівну оселю :)



Квіткова Фея та її казковий будиночок
 Ця іграшка включає в себе: текстильний ляльковий будинок, крихітну текстильну ляльку, ігрові предмети.
Розміри будиночку: закритий -15 * 12 см, відкритий - 15 * 25 см
Лялька - 8 см

 Дякую, що завітали до мене і до крихітної Феєчки ❤️

6 comments:

  1. Оксано! Милі шедеври, які у тебе виходять такі ніжні. Ліжечко, світильник, інші деталі. Дякую за твоє творче натхнення.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дуже дякую, Іринко, за добрі слова!

      Delete
  2. Гарна оселя у феєчкі!
    І відео класне - зразу настрій! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Наталочка, дякую! я тааак рада тобі :))

      Delete
  3. Твої феї просто чудо! ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...