About Me

My photo
My name is Oksana, I'm from Ukraine. Thank you for your interest in my handmade! Мене звати Оксана, я з України. Дякую за інтерес до моєї творчості!

Wednesday, April 17, 2019

без ілюзій

Висловлю свою позицію, так як мені не байдуже майбутнє моїх дітей і майбутнє моєї країни.
Бачу, багато хто мріє обрати на пост президента ведмедика Волдо. Це результат того, що "ми живемо в умовах інформаційної окупації" (О.Забужко). Ми програємо інформаційну війну, але жити то прийдеться в реальності.
От за ці 5 років, постійної "зради" в інформаційному полі, насправді було багато досягнень, більше, ніж за усі попередні роки незалежності. Усі ці досягнення насправді знають.
Але я хочу написати про те, що бачу на власні очі - зміни в моєму місті після децентралізації, коли міський бюджет почали витрачати саме на хмельничан, тобто, на нові дитячі садочки, спортивні майданчики, велодоріжки, ремонт шкіл. Нарешті зайнялись благоустроєм міського пляжу. Я бачу позитивні зміни. Бачу, як люди можуть на вікенд згасати закордон. 
тому я за реформаторів, а не за популістів.
Думай! а не додумуй...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...