About Me

My photo
My name is Oksana, I'm from Ukraine. Thank you for your interest in my handmade! Мене звати Оксана, я з України. Дякую за інтерес до моєї творчості!

Thursday, May 16, 2019

СПАДОК

Вітаю із днем вишиванки!
Вишиванка - це краса, це душа України, це одяг вільних.

 Маю справжній раритет дома. Бабусину вишиванку.


 Це дитяча сорочечка, на вік 5-7 років. Хрестик дуже дрібненький, мабуть по канві вишивала ще моя прабабуся для донечки. У вишиванки неймовірна енергетика. Обіймаю цю сорочечку.. відчуваю силу мого роду, моєї нації...

 А я лише планую взятись за вишиванки, мрію... і черпаю натхнення з нашої культурної спадщини.

Є чудовий проект "СПАДОК" - цикл коротких атмосферних відеороликів,
в яких відтворено характерний для кожного регіону України етнічний образ


Краса неймовірна!!! Рекомендую передивитись усі відеоролики ;)

а це мій улюблений образ 💖 бо я сама з Поділля :)


"Чорна вишивка на Поділлі ніколи не вважалася жалобною. Цей колір асоціювався з кольором землі, а отже з родючістю, достатком та добробутом. У цьому регіоні так вишивали навіть весільні сорочки. Частіше за все нитки для такої вишивки виготовляли з вовни чорних овець"

https://mediananny.com/specproject/spadok/index.html - сайт проекту «СПАДОК», де є інтерактивна карта, на якій позначено регіони України, що ввійшли в проект – клікнувши на них, Ви зможете подивитись відеоролики.

 Гарного вам настрою! :)

2 comments:

  1. Охх, сорочкова спадщина - це наш скарб! Для нас - рукодільниць!

    В мене теж є сорочка хрестиком, вишивала навіть моя не бабушка, а прабабушка - треба її трошки привести до ладу й одягати на велики свята!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую, Наталочко! Справжній скарб, так, і оберіг. Обіймаю!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...