About Me

My photo
My name is Oksana, I'm from Ukraine. Thank you for your interest in my handmade! Мене звати Оксана, я з України. Дякую за інтерес до моєї творчості!

Monday, September 12, 2022

Закликайте Пращурів На Допомогу!


Я стою на Землі своїй і звертаюся до  Роду свого!

Кличу Предків Кровних моїх!

Закликаю Рідню по Духові!

Призиваю всіх вірних Землі Української!

Хто ходив добрим господарем по Землі цій, де я ходжу тепер - Встаньте непохитною стіною перед ворогами нашими!

Хто пив колись Воду, що живить тепер мене і дітей моїх - Налийте Силою народ мій, щоб змити ворогів наших!

Хто дихав Повітрям вільним під небом України - Підійміться до нас і розвійте на попіл  ворогів наших!

В чиїй душі палав Вогонь, іскри котрого у серці моїм - Повстаньте і спопеліть ворогів наших!

Роде мій! Предки мої! 

Закликаю вас сьогодні, в час біди і небезпеки! Гляньте на нас! Почуйте заклик нащадків ваших! Повстаньте силою нашого Духу! Благаю вас про поміч! Встаньте поруч із народом моїм до бою!

Примножте Силу нашу і Славу свою! Допоможіть вистояти і перемогти у цій битві!

До Перемоги!

Хай буде так!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...