About Me

My photo
My name is Oksana, I'm from Ukraine. Thank you for your interest in my handmade! Мене звати Оксана, я з України. Дякую за інтерес до моєї творчості!

Monday, March 18, 2019

Емоції - важливі

 Привіт :)
Кому цікава тема емоцій - долучайтесь ;) як балансуєте між раціональним та емоційним?

 Я дуже емоційна людина, принаймні, так вважала раніше.. просто часто дозволяла почуттям брати гору над розумом. Це дуже вичерпувало мої внутрішні ресурси, тому звичайно ж, я шукала відповіді...
 Емоції важливі - саме вони роблять нас небайдужими людьми, розфарбовують життя у безліч відтінків. Не менш важливим для успішної побудови власного щасливого життя є раціональне мислення.
Тому ВАЖЛИВА ГАРМОНІЯ МІЖ СЕРЦЕМ та РОЗУМОМ
І от для цього потрібно розвивати емоційну компетентність з дитинства, і продовжувати протягом усього життя (по собі бачу :)). Дослідження показали, що діти, які розвивають навички емоційного інтелекту, є більш доброзичливими, щасливими, здоровішими і більш успішними в житті.
 Фейсбук усе про нас знає ))))))) підсунув мені рекламу книги Денiеля Ґоулмана "Емоційний інтелект". Моя мментальна реакція: "Те, що мені треба!" Купила і не помилилась. Ця книга стала відкриттям для мене. Я її не те, що читала - поглинала... Читала в кав'ярні, я так роблю. хоч і незвично :)) коли всі сидять в смартфонах. Ви читаєте книжки в кав'ярнях? Дуже романтично, спробуйте ;)
Ну.. але, що стосується емоційного інтелекту.. я зрозуміла. що тема насправді нелегка, об'ємна. А ще важливо обов'язково практикувати і розвивати корисні навички управління емоціями. Щоб потім бува не "проривало", або не відкладалось в психосоматику..

 Для своєї донечки я розробила гру на розвиток емоційного інтелекту. Так в процесі гри ми моделюємо різні ситуації і вчимось справлятись з емоціями, розуміти їх, приймати і відпускати...

Дві ляльки з фетру висотою 13 см. 
Шість пар емоцій: щасливий, сумний, наляканий, злий, здивований, ображений.
Символи (зелений будинок символізує особисті межі, сонечко - гармонію... можна проявити фантазію і надати символам своє значення) 

Варіанти гри - в наступній публікації...

2 comments:

  1. Оксано! Справжній методичний посібник для дошкільників та молодших школярів. Настільки ти все продумала.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую, Ірочко! Тим більше, приємно чути такий відгук від фахівця. Щиро дякую!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...