About Me

My photo
My name is Oksana, I'm from Ukraine. Thank you for your interest in my handmade! Мене звати Оксана, я з України. Дякую за інтерес до моєї творчості!

Thursday, May 2, 2019

Травню! Вируй!

 Привіт дорогим читачам! ❤️

Обожнюю травень за те щасливе відчуття, що вже майже літо і кінця-краю йому не видно :)


 І ще хтось маленький в передчутті майбутніх пригод :)


  наче з казкового краю... завітав до нас в гості :)



 Лялечка зростом 16 см, тіло з бавовни, сукенка - шифон, волосся - овеча вовна. Личко розмальоване вручну акриловими фарбами.
Коли шила її, ми з донькою собі мріяли... будемо брати цю лялечку з собою в подорожі -
вона зберігатиме наші найкращі враження ♡♡♡


Щасливого травня! Хай Ваші мрії збуваються!❤️

11 comments:

  1. Оксано! Яка мила та чудова лялечка. Нехай буде вашим оберегом у подорожах. З часом можна книгу написати про її пригоди. А ім'я лялечці дали?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую за добрі слова, Ірочко!
      Ім'я не дали. Я її називаю Гномик :)) ця лялька такий собі експеримент під настрій, а тепер мені здається, що я її десь підібрала в казковому лісі :)

      Delete
    2. Оксано! Гарненьке ім'я. Нехай тішить лялечка.

      Delete
  2. Чудесная куколка,такая милашка))))

    ReplyDelete
  3. Я також люблю травень. Це добрий місяць . Ти пошила гарну лялечку.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...