About Me

My photo
My name is Oksana, I'm from Ukraine. Thank you for your interest in my handmade! Мене звати Оксана, я з України. Дякую за інтерес до моєї творчості!

Wednesday, May 15, 2019

Прекрасне

зачарувала мене ця пісня... неймовірно чуттєва, прониклива...


«Задумка кліпу полягає в тому, що хлопчик через непорозуміння з батьками вирішує піти з дому. Дорогою він зустрічає своїх уявних друзів, з якими мандрує місцями, сповненими дитячих фантазій. Місцями, де реальність тісно переплітається з видумкою, а минуле — з майбутнім. Та виявляється, що навіть в уявних друзів є свій дім, куди їм час повертатись, і врешті-решт їхня подорож — це замкнуте коло, яке знову приводить хлопчика до знайомого дому. У кліпі багато архетипів, трактувань та можливих фіналів. Усе, як нам подобається», – розповідає вокалістка гурту Ірина Швайдак.


 І трішки рукодільного :)




Випадково колись попалась мені ця бавовна з метеликами, невеличкий відріз, шкода не можу більше такої знайти. Тепер окуляри в безпеці і красі :)

Дякую, що завітали! 💖

4 comments:

  1. Мені сподобалося відео. Для кожної людини рідний дім важливий. Також рукоділля гарне.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ігор, вдячна вам за коментар! :) Дійсно, рідний дім - це місце, де можна пережити будь-яку "зиму"

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...