not war

not war

вторник, 25 февраля 2014 г.

Дорогенькі українці, дуже прошу Вас

 коли наступного разу будете давати хабара або виконувати інші протиправні речі, в тому числі продавати свої голоси на виборах, або закривати очі на беззаконня інших...

- згадайте цих людей, які відстоювали і Вашу гідність,

душі яких споглядають на нас з небес...

Прізвища загиблих станом на 22 лютого 2014 року

Вічна пам'ять...
Загиблі хотіли бачити державу іншою, кращою. Їх об'єднувала велика мета – відродити Україну, створити своїми руками майбутнє. І вони поклали своє життя за цю мету.

Об'єднавши зусилля ми зможемо цю мрію зробити реальністю!
Зможемо побудувати сильну і успішну Україну!
це важко! але не означає, що не треба прикладати зусиль.
Це обов'язково щоденна праця!
Згадую слова Ліни Костенко "Все одно за владу буде соромно, за будь-яку владу час від часу буває соромно. А от за Україну соромно вже не буде."
Українці - сильні! Пишаюсь Вами!
Я вірю, що ми зможемо!!!

8 комментариев:

  1. Вічна слава Героям Небесної Сотні! Хай земля буде Вам пухом! Сльози постійно навертаються, коли дивлюся на них. І зосвім ридаю, як згадую, що у багатьох з них залишилися маленькі діти, а в деяких взагалі немовлята, які більше ніколи не побачать свого батька і не зможуть обнять. Їх теж не треба забувать, бо і їхні діти теж заплатили величезну ціну за наше майдутнє.

    ОтветитьУдалить
  2. Оксаночко, мою позицію ти знаєш. Нехай руки відсохнуть тому, хто захоче дати (взяти) хабара!!! Слава Україні!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Іринка, знаю і підтримую...
      Героям Слава!!!

      Удалить
  3. Передумала кучу мыслей с вчерашнего дня (я про предыдущий пост). В мыслях спорила не только с тобой, но и :) собой.
    Нашла одну свою ошибку. Если - я хочу качественных ИЗМЕНЕНИЙ К ЛУЧШЕМУ в моей стране - я должна ВЕРИТЬ всем сердцем, что это возможно. Даже не обязательно мне понимать, каким образом это ВОЗМОЖНО. Просто просить проявления Божьей воли над Украиной. И по вере нашей - нам будет дано.
    И, конечно, соглашусь с тобой что каждый из нас должен быть ответственен за свои действия. С этого все начинается.
    Но по-прежнему думаю, что взгляды у всех могут очень различаться! И если я с кем-то не соглашаюсь - все равно постараюсь быть терпимой, лояльной, и прочее... :)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ленчик, я тоже простоянно думаю... думаю... думаю... анализирую...
      конечно очень важно всей душою желать счастья цельности Украине. Верю так и будет!!!
      Дальше.. погляди людей поважаю, чесно! це св'ященне право кожної людини. сонечко. чесно-чесно :))) мати мого чоловіка росіянка, ми їздили не раз в Росію, ніколи не було ніяких проблем конфліктів, мій чоловік розмовляє в основному російською, я українською - не бачу в цьому проблем, і взагалі наша родина взірець лояльності і толерантності )))) але це важко пояснити без опису певних ситуацій :)

      Я просто ніколи не буду лояльна до підступності і брехні, тим паче до вбивств... бо тоді лояльність обертається безкарністю та поблажливістю. Ну тобто на все потрібен здоровий глузд :) Ну правда, ми ж і своїх дітей вчимо відстоювати моральні принципи? Бо на цих принципах будується здорове суспільство. Закриваючи очі на безкарність, ми просто відмовляємось брати на себе відповідальність, а потім.. не дай Бог, виявиться, що за нас вирішили інші... і можливо не з добрих намірів. От що я намагаюсь довести ))) Брати відповідальність на себе за своє життя!

      Удалить
  4. Вічна слава загиблим, пораненим, замученим, зниклим безвісти! Тим, хто стояли й стоять за волю!

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...